Ditt medlemskap gör skillnad!

Genom att stödja oss bidrar du bland annat till att vi kan fortsätta erbjuda kostnadsfria utbildningar till allmänheten.

Ditt medlemskap bidrar till:

• Att föreningens röst blir starkare i politiska frågor
  • Ökar möjligheten till statligt ekonomiskt bidrag som går rakt in i verksamheten
  • Att vi kan sprida kunskap till allmänheten om hur vi kan förebygga självmord

Som medlem får du:

•  Rösträtt på årsmöten och är med och bestämmer vad vi ska göra i föreningen
  • Ta del av vårt nyhetsbrev som utkommer cirka sex gånger per år
  • Möjlighet att engagera dig som volontär eller utbildare i Psykisk livräddning
  • Vår fina tygkasse som välkomstgåva, mejla din adress till oss på info@suicidprev.se

Medlemskapet kostar i år 27 kronor  och behöver förnyas varje år.

Så gör du för att bli medlem

Fyll i medlemsformuläret ovan och betala din medlemsavgift via Swish till nummer 123 527 54 90

Skriv “Medlemsavgift” och ditt fullständiga namn i meddelanderaden.

Det går också bra att betala till PG 47 32 87 – 1. Märk insättningen “Medlemsavgift” och skriv ditt fullständiga namn.

De uppgifter du lämnar är endast till för SPIV. De hamnar i vårt medlemsregister och kommer inte att spridas vidare till annan part.

Läs gärna vår integritetspolicy

Befintliga medlemmar

Är du medlem sedan tidigare räcker det med att betala till plusgiro 47 32 87 – 1 eller swisha till  nummer 123 527 54 90. Märk din insättning med ”medlemsavgift”.

Skanna QR-koden i Swish-appen på din mobil.